Eit samlande Forskningstorg

Studentar, forskarar og administrativt tilsette representerte fakultetet godt på Forskningstorget på Universitetsplassen i helga.

To kvinner står ved et bord og smiler. På andre sida av bordet står det noen barn.

Forskningsrådgivar Natalia Andronova (t.v.) og leiar for fagavdelinga for kjeveortopedi, Vaska Vandevska, er blant dei som fortalte besøkande om tannregulering i helga.  Foto: Margit Selsjord, OD, UiO.

Like sikkert som at hausten kjem, er fakultetet med på Forskningstorget kvart år. Fredag og laurdag stod ei handfull studentar, vitskapeleg og administrativt tilsette på stand på Universitetsplassen og tok i mot hordar av barneskulelevar, familiar og andre interesserte. Dei bragte vidare sin kunnskap om tannregulering,- eit svært populært tema som gjorde at barna tidvis stimla om fakuletet sitt telt.

Fakultetet sender ei stor takk til alle som deltok: Mahdi Davami, Isanullah Khattak, Bahriye Nur Koca, Arsalan Qayoom, Morten Hanstad, Arne Jacobsen, Vaska Vandevska, Ole Morten Kullbraaten, Safiyye Süslü, Kjell Skaar, Natalia Andronova og Leif Jensen.

Alle bilete er tatt av Margit Selsjord, Det odontologiske fakultet/Universitetet i Oslo.

forskningstorget
Av Hilde Zwaig Kolstad