Frister som gjelder for alle søknader

Alle forskere ved OD må følge UiO sine retningslinjer ved søknad om ekstern finansiering:

Prosjektøkonomi: Prosjektide til prosjektavslutning (EFP) - For ansatte - Universitetet i Oslo (uio.no)

Ta kontakt med prosjektøkonom ved spørsmål.

Kort informasjon om planlagt søknad skal innrapporteres til instituttleder/prosjektøkonom så raskt som  mulig, og senest 4 uker før søknadsfrist ved hjelp av et Nettskjema

• Fire uker før søknadsfrist: Frist for kontakt mellom søker og prosjektøkonom for å planlegge budsjettarbeidet og prosessen videre.
  • Så raskt det lar seg gjøre: Frist for å ha sendt endelig totalbudsjett og utkast til prosjektbeskrivelse til administrativ godkjenning. Søknadsbudsjettet og prosjektbegrunnelse sendes til instituttleder og kontorsjef for godkjenning.
Publisert 29. nov. 2021 11:50 - Sist endret 29. nov. 2021 11:50