Tidligere

Tid og sted: , Det Norske Videnskaps-Akademi

The Nansen Neuroscience Lectures (NNL) arrangeres i forbindelse med Fridtjof Nansen fødselsdag, for å minne hans viktige bidrag til nevrovitenskapen. Foredragsholderne er valgt ut fra toppnisjen av forskning innenfor nevrovitenskap.

Tid og sted: , Kulturhuset, Hovedrommet

Har du noen gang vært så tørr i munnen at det er som om tungen sitter fast i ganen? Hva skjer egentlig om du ikke lenger har nok spytt i munnen?

Tid og sted: , Universitetsplassen

Temaet for Det odontologiske fakultet sin bod under årets forskningstorg er «Verdien av spytt».

Tid og sted: , Store Aud. Geitmyrsveien

Velkommen til Kalibreringsdagen 2017.  Dato er satt til mandag 14. august. Tradisjonen tro er dagen fylt med viktig informasjon og inspirerende foredrag.  Velkommen!

Tid og sted: , Store Auditorium, Geitmyrsveien 71

Årets avgangskull i tannpleie presenterer sine Bacheloroppgaver.

Tid og sted: , Store Aud. Domus Odontolgica

Ekstern finansering blir stadig viktigere. Men hvordan skal man som forsker manøvrere seg i dette landskapet? Det kan du lære mer om dersom du tar turen opp til store Domus Odontologica 8. mars. Da arrangeres det nemlig et seminar om eksternt finansiert virksomhet.