Tidligere

Tid og sted: , Kulturhuset ( Youngstorget)

Hvordan et samfunn behandler de som faller utenfor majoritetssamfunnet, sier mye om hvilket samfunn vi er.  En viktig felles markør for disse menneskene er dårlig munnhelse.

Tid og sted: , Litteraturhuset ( Wergeland)

Forskjellene i samfunnet øker. Traumatiserende erfaringer i barndommen kan avgjøre hvordan du får det i voksenlivet.

Tid og sted: , Store auditorium, Rikshospitalet / OUS

Denne transatlantiske konferansen  har til formål å styrke samarbeid mellom USA og Norge og de øvrige land i Norden for å fremme forskning og utvikling innen ‘Precision Neuroscience’, hvor diagnose og behandling av sykdommer i hjernen baserer seg på presis kunnskap om sykdommens og den enkelte pasients egenskaper.

Tid og sted: , Universitetets aula
Tid og sted: , Store Auditorium, Geitmyrsveien 71

29 mastergradsoppgaver presenteres i Store Auditorium.

Tid og sted: , Store Aud i Geitmyrsveien

Det blir presentasjon av syv bacheloroppgaver i Store auditorium.

Tid og sted: , Auditorium 1, Geitmyrsveien 69

Åpent minisymposium for alle interesserte arrangeres i forbindelse med Hong Thorlaksons disputas.

Tid og sted: , Store auditorium, Geitmyrsveien 69/71

Utreisende TPU-studenter presenterer høydepunkter fra sitt utvekslingsopphold i Tanzania.