Annet

Tidligere

Tid og sted: , Litteraturhuset, Wergeland

Om mulighetene et langt liv kan gi.

Tid og sted: , Store Auditorium, Geitmyrsveien 71

Kull H-14 på masterprogrammet i odontologi presenterer sine masteroppgaver!

Tid og sted: , Auditorium 2, Georg Sverdrups hus, Moltke Moes vei 39

Patent strategy is an important part of the innovation process. On this seminar you will hear from experts from Inven2 and learn how you can build a solid patent strategy.

Tid og sted: , Litteraturhuset, Wergeland

Alle deler av kroppen virker sammen. Men i helsevesenet i dag er det som om alt som skjer i munnhulen skjer et annet sted. Fordi vi ikke ser hele pasienten, går vi glipp av viktige årsakssammenhenger, og pasienten lider unødig.

Tid og sted: , Auditorium 1, Geitmyrsveien 69

Felles presentasjon av spesialistoppgaver

Solid research is the basis for all new innovations. However, too often data generated in academia turns out to be irreproducible by others and therefor fail in translation to new products and treatments. What does it take to achieve reproducible high quality data?

Tid og sted: , Auditorium 2, Georg Sverdrups hus, Moltke Moes vei 39

Time and again, a product is being developed, approved, and launched, only to flop in the marketplace. So how can you get your ducks in a row to prepare for a successful product, and how early should you start this process? The answer: begin with the end in mind by creating and using a Target Product Profile (TPP).

Tid og sted: , Auditorium 2, Georg Sverdrups hus, Moltke Moes vei 39

National law and European directives, regulations and guidelines regulate development of medicinal product and medical devices. A product's successful journey from research to market and eventually patients requires a well-designed regulatory strategy and several consultations with regulatory authorities.

Tid og sted: , Kulturhuset
Tid og sted: , Auditorium 2, Georg Sverdrups hus, Moltke Moes vei 39

What are the most important skills you need to have as an entrepreneur and why is your business model just as important as your product?

Tid og sted: , Auditorium 2, Georg Sverdrups hus, Moltke Moes vei 39

Funding and partnering is critical when you want to commercialize an academic idea. What are the pitfalls? What is critical? What are the dos and don'ts?

Tid og sted: , Store Auditorium

Kan du nok om personvern? Hvis ikke. Ta med deg lunsjen og bli med på kurs.

Tid og sted: , Auditorium 1, GV69
Tid og sted: , Realfagsbiblioteket, Vilhelm Bjerknes' hus

How can the brain learn from experiences, and at the same time be stable enough to retain memories for decades? How does mental capacity change throughout life? What effect does dementia have on multilingual persons? At the seminar we will look more deeply into these questions.

Tid og sted: , Litteraturhuset

25. september settes munnhelse på agendaen på Litteraturhuset i Oslo. OD byr på noe av det ypperste innen forskning på munnhulen, tenner og behandlingsmetoder under det overordnete temaet: "Mat".

Tid og sted: , Universitetsplassen

Hvor sterke er tennene våre? Det er blant problemstillingene barn og unge kan lære mer om på ODs stand under årets forskningstorg.

Tid og sted: , Store Aud

Tradisjonen tro holdes det en høytidelig avslutningsseremoni for avgangskullet for Tannlege - og tannpleierstudentene fredag 20. juni

Årets seremoni holdes i Geitmyrsveien.