Tidligere arrangementer

Tid og sted: , Universitetets aula

Vi gleder oss til å feire årets kandidater i en høytidelig vitnemålseremoni i Universitetets aula.

Tid og sted: , Auditorium 1, Geitmyrsveien 69

Avgangskullet ved bachelorprogrammet i tannpleie presenterer sine oppgaver.

Tid og sted: , Store auditorium, Geitmyrsveien 71

Avgangskullet ved masterprogrammet presenterer oppgavene sine i plenum.

Tid og sted: , Store auditorium, Geitmyrsveien 71

Avgangskullet ved masterprogrammet presenterer oppgavene sine i plenum.

Tid og sted: , Oslo Science Park

Two seminars – which form part of the Belgian economic mission to Norway – will address the pivotal role of universities in nurturing dynamic innovation ecosystems.

Tid og sted: , Auditorium 1, Geitmyrsveien 69

DDS Andreas Koutroulis ved Institutt for klinisk odontologi vil forsvare sin avhandling for graden ph.d.: Hydraulic Calcium Silicate Cements with Incorporations: Modification of Physical, Chemical, and Biological Properties across Diverse Environmental Conditions.

Tid og sted: , Auditorium 1, Geitmyrsveien 69

DDS Andreas Koutroulis ved Institutt for klinisk odontologi avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Materials used for Vital Pulp Treatment in Permanent Dentition: Past, Present and Future.

Tid og sted: , Lucy Smiths hus, 1. etasje

Skal du søke jobb snart? Ønsker du tilbakemelding på din CV og søknad? Vil du ha tips til intervjuprosessen? Kom på drop-in veiledning da vel.

Tid og sted: , Lucy Smiths hus, 1. etasje

Tid og sted: , Auditorium 1, Geitmyrsveien 69

Cand. odont. Julie Mari Frigaard ved Institutt for klinisk odontologi vil forsvare sin avhandling for graden ph.d.: Development of an innovative product to relieve dry mouth, considerations of ingredients, toxicity, stability, and patient selection.

Tid og sted: , Auditorium 1, Geitmyrsveien 69

Cand. odont. Julie Mari Frigaard ved Institutt for klinisk odontologi avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Oral dryness in a life perspective.

Tid og sted: , Lyng, Oslo Science Park, Gaustadalléen 21, Oslo

To feed a growing population we need more sustainable food production, and we need to utilize existing resources better. This requires a transformation of the food system and the development of novel technologies and sources for food. How will this impact what we eat in the future?

Tid og sted: , Auditorium 1, Geitmyrsveien 69

Cand. odont. Sadia Khan ved Institutt for klinisk odontologi vil forsvare sin avhandling for graden ph.d.: Efficacy of Mechanical Decontamination Strategies in the Treatment of Peri-implantitis.

Tid og sted: , Auditorium 1, Geitmyrsveien 69

Cand. odont. Sadia Khan ved Institutt for klinisk odontologi avholder prøveforelesning over oppgitt emne: The relevance of implant surface characteristics and prosthetic design in the management of peri-implant diseases.

Tid og sted: , Sophus Lies auditorium

Finansieringsperioden for våre andre generasjons konvergensmiljø er ved veis ende og vi inviterer til en hyggelig sammenkomst hvor vi får høre forskernes egne erfaringer fra å være i et konvergensmiljø. Bli med å feire deres prestasjoner.

Tid og sted: , Faculty club

The presentation demonstrates an innovative construct to support curriculum design, learning and assessment as well as how to support students' transition to clinical practice for better patient outcomes.

Tid og sted: , Auditorium 1, Geitmyrsveien 69

Cand.odont. Navdeep Kaur Brar ved Institutt for oral biologi vil forsvare sin avhandling for graden ph.d. (philosophiae doctor): The Impact of Antibiotics and HAMLET on Microbial Ecology: From Ex Vivo to In Vivo Studies.

Tid og sted: , Store auditorium, Geitmyrsveien 71

Master i odontologi Minh Khai Le Thieu ved Institutt for klinisk odontologi vil forsvare sin avhandling for graden ph.d.: The dynamics of bone augmentation with a TiO₂ graft material: Studies in challenging pre-clinical models.

Tid og sted: , Auditorium I, Geitmyrsveien 69

Master i odontologi Minh Khai Le Thieu ved Institutt for klinisk odontologi avholder prøveforelesning over oppgitt emne: The implant restoration is finally in the mouth - What now?

Tid og sted: , Auditorium 2, Georg Sverdrups hus

Bli klar til kommende jobbintervju med dette kurset

Tid og sted: , Auditorium 1, Geitmyrsveien 69

Doctor of Dental Surgery (DDS) Vasileios Kapralos ved Institutt for klinisk odontologi vil forsvare sin avhandling for graden ph.d.: Interactions Between Irrigation Fluids and Endodontic Sealers: Assessing Biological, Physicomechanical and Chemical aspects.

Tid og sted: , Auditorium I, Geitmyrsveien 69

Doctor of Dental Surgery (DDS) Vasileios Kapralos ved Institutt for klinisk odontologi avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Current antibacterial protocols to optimize endodontic outcome.

Tid og sted: , Seminarrom 3, Sophus Bugges hus

Get ready for an upcoming interview

Tid og sted: , Oslo Science Park, Toppsenteret

An event for students to revisit innovative ideas that seemed too wild. Explore these ideas with mentors and students from diverse technical and academic backgrounds. You may already have an idea, or can come up with during this event. Lack a team? Come join someone!

Tid og sted: , Zoom

Cand.med. Polona Rajar ved Institutt for oral biologi vil forsvare sin avhandling for graden ph.d. (philosophiae doctor): Development of the respiratory microbiome and resistome in preterm infants: Shotgun metagenomics analysis of nasopharyngeal aspirate samples.