Prof. Ruth Freeman: Dental anxiety or dental phobia: an application for the expanded four habits model

Mandag 14. november kan ODs studenter og ansatte få med seg gjesteforelesning med den anerkjente forskeren i atferdsfag, Ruth Freeman.

Ruth Freeman. Foto: University of Dundee.

Professoren fra University of Dundee er invitert i forbindelse med kampanjen fakultetet kjører i høst: «De fire gode vaner», om god pasientkommunikasjon.

I lunsjen denne mandagen holder Freeman forelesningen «Dental anxiety or dental phobia: an application for the expanded four habits model», i Store auditorium, i Geitmyra.

Ruth Freeman er en svært anerkjent forsker og forfatter innen odontologisk atferdsfag. Hun har arbeidet mye med problemer som klinikere møter i sin daglige virksomhet.  Fakultetet er glade for å kunne ønske henne velkommen hit.

Forelesningen er nyttig for alle ansatte ved klinikkene, så ta med dere matpakka og kom til Store auditorium!

Her kan dere lese mer om Ruth Freeman:

Publisert 8. nov. 2016 09:22 - Sist endret 7. des. 2023 15:36