Tidligere

Tid og sted: , Auditorium I, Geitmyrsveien 69

Cand.odont. Petter Wilberg ved Institutt for klinisk odontologi avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Oral adverse effects of cancer treatment:  management from pre-treatment evaluation to long-term follow up in cancer patients.

Tid og sted: , Auditorium I, Geitmyrsveien 69

Cand.odont. Katrine Gahre Fjeld ved Institutt for klinisk odontologi avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Etiske aspekter ved munnstell av ikke-koopererende eldre pasienter.

Tid og sted: , Auditorium I, Geitmyrsveien 69

Cand.odont. Rivan Sidaly ved Institutt for klinisk odontologi avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Disturbances in enamel mineralisation - molecular mechanisms and clinical consequences.

Tid og sted: , Auditorium I, Geitmyrsveien 69

Cand. odont. Anders Verket ved Institutt for klinisk odontologi avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Use of synthetic scaffolds in bone regenerative therapies in the treatment of crestal bone defects.

Tid og sted: , Auditorium I, Geitmyrsveien 69

Cand.scient. Andreas Dobloug ved Institutt for klinisk odontologi avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Conceptual frameworks for studying caries and its variations in populations.

Tid og sted: , Auditorium I, Geitmyrsveien 69

M.Sc. Benjamin Müller ved Institutt for klinisk odontologi  avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Biomaterial-associated infections: functional and clinical challenges.

Tid og sted: , Auditorium I, Geitmyrsveien 69

Cand.odont. Oscar Rodolfo Villa Marta ved Institutt for klinisk odontologi avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Molecular mechanisms in mucosal healing and their implication for periodontal and peri-implant soft tissue management in clinical treatment.

Tid og sted: , Auditorium I, Geitmyrsveien 69

Cand.odont., cand.med. Niels Fredrik Hågensli ved Institutt for klinisk odontologi  avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Distraction osteogenesis in craniomaxillofacial malformation treatment - possibilities and limitations.