Erasmusstudenter ved veis ende ved Det odontologiske fakultet

Denne uken fullfører de ti tannlegestudentene sitt tre måneders utvekslingsopphold ved fakultetet.

Glade utvekslingsstudenter ved Det odontologiske fakultet

Utvekslingsstudentene med sin administrative kontaktperson, Kjersti E. Carlsen. Bak fra v:Louis Vercruysse (Universitè de Montpellier), Kjersti E.Carlsen (UiO), Elisabeth Hofmann (Technische Universität Dresden), Cristina Llagostera Roig (Universidad Internacional de Catalunya, Barcelona), Miguel Prieto Martinez (University of Granada), Lauren  Mc Hugh og Shi Yin Yee (University of Dublin, Trinity College).

Foran fra v: Karolina Pierzchala (University of Granada), Judit Tona Guillen (Universidad Internacional de Catalunya, Barcelona), Marie Vacquier (Technische Universität Dresden), Audrey Sertin ( Universitè de Montepellier)  (Foto: Alix Young Vik, UiO/OD)

Nordlys, Tromsø (Foto: Marie Vacquier, Technische Universität Dresden )
Lauren takker på vegne av alle utvekslingsstudentene (Foto: Kjersti E .Carlsen, UiO/OD)

Godt faglig utbytte

Student Lauren McHugh fra Dublin sier at de har lært mye på studentklinikken i tiden de har vært i Norge. Studentene har også fulgt forelesninger i perioden. Erasmusstudentene er takknemlig for den hjelp de har fått underveis.

Under tiden i Oslo har de blant annet besøkt Folkemuseet , gått på ski og gått tur i fjellet, opplevd 17.mai frokost på fakultetet og vært på hyttetur med andre studenter. Flere av utvekslingsstudentene har i tillegg reist rundt i Norge bl.a. til både Bergen og Tromsø.

Utvekslingsstudentenes tid i Oslo

bildekarusell