Sist endret 30. nov. 2015 14:07 av Kjersti Elisabeth Carlsen

Velkommen til gjesteforelesninger med  prof. Joao F. Mano og Pierre Layrolle.

Sist endret 7. feb. 2023 16:05 av Kari Øverby

Nå er det igjen klart for nytt høstkurs i "klinisk veiledning i odontologi" for nye instruktører ved instituttet.Første samling er 15. og 16. september på Thon Hotell i Åsgårdstrand.

Sist endret 12. feb. 2019 14:18 av ingesha@uio.no

Lunsj med kultur – Hanne Tveter (latino)

Hanne Tveter er aktuell med det grensesprengende prosjektet “CruXando Fronteraz / Å krysse grenser”, som er en musikalsk reise i rytmer, livsglede, temperament og melankoli. Hanne Tveter med band byr på spansk og latinamerikansk folkemusikk, ispedd både jazz og norske folketoner.

Sist endret 27. des. 2018 12:43 av lenkeretter@localhost

Unikor er koret for ansatte ved UiO. Det er mellom 35 og 45 aktive sangere i koret. Tor Tveite er kunstnerisk leder og musikalsk inspirator. I juni 2014 feiret koret sitt 5-årsjubileum med egen konsert i Universitetets aula, og i pinsen i år var koret med på sin første korfestival, på Bornholm.

Sist endret 19. mars 2024 11:18 av Kari Øverby

Department of Biomaterials brings light to the dark days of winter by organising an exciting scientific on nano-biomaterials seminar.

The seminar raise awareness on nano-biomaterials and to create a meeting place and arena for networks amongst the scientists in Norway working with nano-biomaterials and world leading scientists in the field.

The seminar is open for all participants and we strongly encourage both users and patient of nano-biomaterials to participate to the seminar.

Sist endret 27. des. 2018 12:43 av lenkeretter@localhost

Som supplement til opplæring i bruk av klikkere kl 12-13 den 30.11, inviteres alle som underviser studenter til et seminar på ettermiddagen kl 14-16.