Masterstudenter har publisert forskningsresultater

Tre av våre 10. semesterstudenter har publisert forskningsresultatene fra masteroppgaven i Journal of Biomedical Materials Research.

Tre studenter som har publisert forskningsresultater

Tre stolte studenter som allerede er publisert. Fra venstre: Sadaf Sarraj, Mathias Reiersen og Dyala Bakir. Foto: Marie Lindeman Johansen, OD/UiO

De er tannlegestudenter, går siste semester på studiet og de har allerede publisert sine første forskningsresultater internasjonalt! Mathias Reiersen, Sadaf Sarraj og Dyala Bakir er navnene på de tre stolte masterstudentene som er publisert i Journal of Biomedical Materials Research. Victor Jankowski, vinneren av fjorårets beste masteroppgave, har også vært med. Hanna Tiainen er studentenes veileder.

Tittelen på forskningsartikkelen er Characterization of the foreign body response of titanium implants modified with polyphenolic coatings.

Publisert 1. mars 2022 15:00 - Sist endret 2. mars 2022 09:30