Masterpresentasjoner 2021, dag 2

Nå nærmer det seg dagene for masteroppgavepresentasjoner som i år gjennomføres digitalt. Årets kull er delt opp i to grupper fordelt på to dager.

Studenter peker på PC-skjerm

Illustrasjonsfoto: Unsplash

Rekkefølgen på Power point presentasjonene (PPP) av masteroppgavene står i programmet

Tidsrammen er satt opp slik at hver oppgave får 15 minutter - 10 minutter til selve PPP og 5 minutter til spørsmål fra Zoom og bedømmelseskomitéen.

Bedømmelseskomitéen vurderer alle presentasjonene og kårer beste masteroppgave. Vinnerne vil bli tildelt fakultetets pris for beste masteroppgave. Bedømmelseskomitéen vil også nominere fakultetets kandidat til "Studentforskerprisen", en årlig pris som deles ut av Tannlegeforeningen på deres årsmøte.

Arrangementer ved UiO foregår digitalt fram til sommeren, og vil derfor bli strømmet direkte via Zoom. Du kan laste ned zoom eller bruke nettleseren din.

Zoom lenke til torsdag 17. juni:

Publisert 1. juni 2021 13:28 - Sist endret 1. juni 2021 15:20