IOB ønsker velkommen til høstens nye studenter

Velkomst for 1. semester odontologistudenter mandag 1. september med servering av pizza og forfriskninger.

Institutt for oral biologi ønsker velkommen til ferske odontologistudenter, med servering av pizza, forfriskninger og sosialt samvær med ansatte ved instituttet.

Møt opp i Store aud. kl. 14.00 mandag 1. september. Her vil du bl.a. få informasjon om modul 1 og modul 2 av studiet, hvordan du får adgangskort til bygningen, hvilke fasiliteter du har tilgang til, og informasjon om hvordan du kan gjøre studiehverdagen din enklere.

Etter velkomst og informasjon, er du invitert opp i M-etasjen i Domus Odontologica, hvor du kan møte de ansatte ved instituttet, både de som forsker, underviser og jobber på lab. Det blir servert pizza og mineralvann, og ikke minst er det mange vennlige smil og spennende mennesker.

Vel møtt!

Publisert 2. sep. 2013 13:40 - Sist endret 1. sep. 2014 11:13