Et utvekslingseventyr og et minne for livet!

Nå er eventyret på Karolinska over for denne gang, og vi er klare for skolehverdagen i Oslo igjen! Vi gleder oss til å se alle sammen og lære masse nytt frem mot sommeren.

Perioden på Karolinska har vært et minne for livet, med mange nye venner og frisk motivasjon!

Jeg er kjempefornøyd med oppholdet og utbyttet jeg fikk. Jeg sitter igjen med så mange nye inntrykk, ideer, muligheter, og en motivasjon til å gjøre mer! - Det har virkelig stått til forventningene!

Jeg anbefaler på det varmeste å reise på utveksling! Det er en mulighet som utvider horisonter og åpner dører. Jeg fikk et helt nytt perspektiv på studiet mitt, og jeg tror det er bra å se det fra andre vinkler. Jeg setter mer pris på utdannelsen i Oslo nå. Jeg ser helheten og styrkene i et helt nytt lys!

Tusen takk for at jeg fikk muligheten til å reise på utveksling!

- Christine

Emneord: Dental Hygienist, Kunnskap, Motivasjon, Skole, Stockholm, Tandhygenist, Tannpleier, UIO, Utveksling, Vennskap Av Michelle Christine Levy
Publisert 1. apr. 2013 14:59 - Sist endret 17. feb. 2020 15:38
Legg til kommentar

Logg inn for å kommentere

Ikke UiO- eller Feide-bruker?
Opprett en WebID-bruker for å kommentere