Oppdatering fra STHLM og KI

Jägargatan er som et lite samfunn stapp fullt av studenter fra alle verdensdeler! Det er så mange interessante mennesker her og bare du går en tur ut i gangen, så støter man alltid på noen med de utroligste kunnskaper og meninger.

Her er allting bare bra! Storkoser meg i Jägargatan, byen og på skolen!

Vi har blitt de to "Norwegian girls" som bor i den såkalte VIP leiligheten i 1 etasje. (Dvs vi har vår egen lille leilighet med bad kjøkken stue og soverom av en eller annen merkverdig men behagelig grunn.) Resten av verden her har egne soverom men felles bad, kjøkken og stue. Men vi får sosialisert oss mer enn nok fordet. :-)

Det blir en del turer nede i byen for både fika (Coffee break) og sightseeing! Vi har selvfølgelig utforsket Vasamuseet, hvor vi fant ut at det var utrolig interessant å studere tennene og bennivået på de druknede seilerene. Og vi fikk "diagnostisert" perio på alle sammen.

I tilegg har vi vært i Gamla Stan, studert slottet, og vært på en fantastisk utstilling på Fotografiska! (David La Chappelle, Burning Beauty.) Men det gjenstår en god del sightseeing som nok blir lagt til vår siste helg her.

Skoledagene er fremdeles veldig varierte. Spennende dager, nye mennesker, god lunsj, flinke forelesere, interessante presentasjoner m.m.

Vi skal nyte vår siste skoleuke og ta til oss mest mulig kunnskap, vennskap og pasientkasuser som det er mulig!

Meg utenfor Sveriges Kungliga Slott

Flap-operasjon? Interessant kunst på Fotografiska!

Sjekk bennivået til den stakkars sjømannen på Vasaskipet. (Det var desverre lite informasjon om tannhelsen deres, men bildet sier sitt.)

Emneord: Dental Hygienist, Exhangestudent, Fotografiska, Jägargatan, KI, Norwegian, Perio, Stockholm, Tannpleierstudent, Vasamuseet Av Michelle Christine Levy
Publisert 19. mars 2013 18:16 - Sist endret 6. feb. 2020 11:37

Hei MichelleDet har vært gøy

Hei Michelle
Det har vært gøy å lese bloggen din. Ser ut som om du har hatt en fint opphold på Karolinska. Håper det har svart til forventingene.

Med hilsen fra Pål Barkvoll

Skrevet av: Anonym

anonym@webid.uio.no - 28. mars 2013 21:31

Tusen takk! Det har vært et

Tusen takk! Det har vært et helt fantastiskt og lærerikt opphold, og har absoultt svart til forventningene!

Hilsen Michelle Christine

Skrevet av: Michelle Christine Levy

anonym@webid.uio.no - 1. apr. 2013 15:05
Legg til kommentar

Logg inn for å kommentere

Ikke UiO- eller Feide-bruker?
Opprett en WebID-bruker for å kommentere