Mandat – arbeidsgruppe 1: Brukerkontroll

Prosjektets navn: Etablere felles rutiner for bruk av OPUS.

Oppdragsgiver: Instituttleder Carl Hjortsjø

Prosjektets mål: Instituttet er i implementeringsfasen av nytt elektronisk pasientjournalsystem – OPUS. For å sikre felles rutiner, opprettes det fire arbeidsgrupper på tvers av institutt og fagtilhørighet. Disse arbeidsgruppene skal etter innspill fra organisasjonen identifisere og lage rutiner innen områdene: Brukerkontroll, økonomi, takster og tekster og klinikken.

Mandat - arbeidsgruppe 1.

Brukerkontroll: Kartlegge problemområder og områder der det mangler struktur innen temaområde.

Aktivere brukere (AD)
Legge inn behandlere
Tildele roller
Avdelinger
Navn og status

Arbeidsgruppens medlemmer:

Gerald Torgersen – gruppeleder
Knut Grenne
Janne Karin Lea
Mona Irene Hanvold Nilsen
Karolina Maria Sowa
Lise Ann Svartsund
Heidi Karlstad
Marianne Lange Hauge
Fatbardha Aliji
Aud Jorid K. Hole
Lisa Ringvold
Tord Hamran

Arbeidet skal være ferdig innen: 01.11.23

Leder for gruppen har ansvaret for å igangsette arbeidet og gruppens arbeidsform.

Leder for arbeidsgruppen kan tilføres/ endre punkter til mandatet, der de ser det er nødvendig.

Oppdragsgiver i samarbeid med prosjektleder for implementering av OPUS, beslutter videre prosess avhengig av arbeidsgruppenes innspill.

Publisert 9. okt. 2023 14:53 - Sist endret 9. okt. 2023 15:16