Mandat – arbeidsgruppe 2: Økonomi

Prosjektets navn: Etablere felles rutiner for bruk av OPUS.

Oppdragsgiver: Instituttleder Carl Hjortsjø

Prosjektets må: Instituttet er i implementeringsfasen av nytt elektronisk pasientjournalsystem – OPUS.  For å sikre felles rutiner, opprettes det fire arbeidsgrupper på tvers av institutt og fagtilhørighet. Disse arbeidsgruppene skal etter innspill fra organisasjonen identifisere og lage rutiner innen områdene: Brukerkontroll, økonomi, takster og tekster og klinikken.

Mandat - arbeidsgruppe 2. Økonomi:   

Kartlegge problemområder og områder der det mangler struktur innen temaområde.

Fakturering
OCR import
Inkasso
Omsetning
Kassadagbok

Arbeidsgruppens medlemmer:

Joachim Scott Erenius – gruppeleder
Helen Pullisaar
Anne Kristin Ohm
Beatriz Novellon Escobedo
Nataliya Didenko
Heidi Kristin Solbrekken
Selda Aydin
Helén Cecilie Jacobsen
Beheshta Saadat
Lena Solbakken

Arbeidet skal være ferdig innen: 01.11.23

Leder for gruppen har ansvaret for å igangsette arbeidet og gruppens arbeidsform.

Leder for arbeidsgruppen kan tilføres/ endre punkter til mandatet, der de ser det er nødvendig.

Oppdragsgiver i samarbeid med prosjektleder for implementering av OPUS, beslutter videre prosess avhengig av arbeidsgruppenes innspill.

Publisert 9. okt. 2023 14:53 - Sist endret 9. okt. 2023 15:11