Prosjektets navn: Etablere felles rutiner for bruk av OPUS.
Oppdragsgiver: Instituttleder Carl Hjortsjø
Prosjektets må: Instituttet er i implementeringsfasen av nytt elektronisk pasientjournalsystem – OPUS. For å sikre felles rutiner, opprettes det fire arbeidsgrupper på tvers av institutt og fagtilhørighet. Disse arbeidsgruppene skal etter innspill fra organisasjonen identifisere og lage rutiner innen områdene: Brukerkontroll, økonomi, takster og tekster og klinikken.
Mandat - arbeidsgruppe 2. Økonomi:
Kartlegge problemområder og områder der det mangler struktur innen temaområde.
Fakturering
OCR import
Inkasso
Omsetning
Kassadagbok
Arbeidsgruppens medlemmer:
Joachim Scott Erenius – gruppeleder
Helen Pullisaar
Anne Kristin Ohm
Beatriz Novellon Escobedo
Nataliya Didenko
Heidi Kristin Solbrekken
Selda Aydin
Helén Cecilie Jacobsen
Beheshta Saadat
Lena Solbakken
Arbeidet skal være ferdig innen: 01.11.23
Leder for gruppen har ansvaret for å igangsette arbeidet og gruppens arbeidsform.
Leder for arbeidsgruppen kan tilføres/ endre punkter til mandatet, der de ser det er nødvendig.
Oppdragsgiver i samarbeid med prosjektleder for implementering av OPUS, beslutter videre prosess avhengig av arbeidsgruppenes innspill.