Mandat – arbeidsgruppe 3. Tekster og takster

Prosjektets navn: Etablere felles rutiner for bruk av OPUS.

Oppdragsgiver: Instituttleder Carl Hjortsjø

Prosjektets mål: Instituttet er i implementeringsfasen av nytt elektronisk pasientjournalsystem – OPUS.  For å sikre felles rutiner, opprettes det fire arbeidsgrupper på tvers av institutt og fagtilhørighet. Disse arbeidsgruppene skal etter innspill fra organisasjonen identifisere og lage rutiner innen områdene: Brukerkontroll, økonomi, takster og tekster og klinikken.

Mandat – arbeidsgruppe 3. Takster og tekster

Kartlegge problemområder og områder der det mangler struktur innen temaområde.

Diagnoser
Journaltekst
Prislister
Dokument håndtering
Filhåndtering

Arbeidsgruppens medlemmer:

Anne Rønneberg – gruppeleder
Arne Jacobsen
Odd Carsten Koldsland
Joachim Scott Erenius
Hanna Klarholm Nilsen
Janicke Liaaen Jensen
Tord Hamran
Margareth K. Ottersen
Bjørn Einar Dahl

Arbeidet skal være ferdig innen: 01.11.23

Leder for gruppen har ansvaret for å igangsette arbeidet og gruppens arbeidsform.

Leder for arbeidsgruppen kan tilføres/ endre punkter til mandatet, der de ser det er nødvendig.

Oppdragsgiver i samarbeid med prosjektleder for implementering av OPUS, beslutter videre prosess avhengig av arbeidsgruppenes innspill.

Publisert 9. okt. 2023 14:53 - Sist endret 9. okt. 2023 15:21